Sunday 22 May 2011

Ruokailuista


Miten voin taata ahmimisen loppuminen ja laihtuminen? Luultavasti tarvinnen vain seonneen aviomieheni. Minun ei enää tarvitse päätäni vaivata ruoka-asioilla, sillä mies on järjestänyt kaiken. Keittiössä ruokakaapit ja jääkaappi on lukittu. Käteistä ei ole, mutta jos mies pyytää minua ostamaan jotain hänen antamalla rahallaan, hän haluaa nähdä kuitin, jotta voi olla varma, että en ole ostanut ruokaa. Lisäksi minulla ei ole pankkikorttia. Rahaa ei siis ole käytössä eikä ruokaa kotona. Olen täysin miehen armoilla.

Työaamuisin mies nostaa pöydälle minua varten aamupala- ja lounastarvikkeet. Iltapalan syömme yhdessä hänen tultua töistä. Syön joka päivä tarkalleen samat ruoat. Omasta halustani. Tarkoitus on, että en nauti ruoasta, syön vain hengissä pysyäkseni.

Aamupala klo 1128g kaurahiutale &  banaani
Lounas klo 15: 80g tonnikalapurkki & 80g kuskus
Illallinen klo 19: 4 kananmunaa

Kaloreita tulee yhteensä noin 900. Kun olen taas tottunut syömään vähemmän, voin ruveta vähentämään kuskuksen tai munien määrää ja syödä aamupalalla vain puolikkaan banaanin. Jos näyttää siltä, että aineenvaihdunta lopahtaa kokonaan, täytyy saada mies ymmärtämään satunnaisen kaloribuustauksen tarve.. 

Nyt vain odottelemaan tuloksia!

5 comments:

  1. Onko oikeasti mahdollista, että sun miehes on noin määräävä? Jos on, niin miten sä voit kertakaikkiaan kestää tollaista? Tiedän, että mua itteeni alkais pelottaan ja ahdistaan ja masentaakin...Voimia!

    ReplyDelete
  2. Välillä ahdistaa, koska haluan syödä, mutta tiedän, että tämä on mun parhaaksi. Olen pyytänyt miehen apua ja tietysti antanut miehelle luvan rajoittaa minun ruokailuani, sillä minun todella täytyy nyt laihtua. Ainoa ongelma on, että jos mies on valmis näin koviin toimiin saadakseen minut laihtumaan, mietin vain mitä voi tapahtua, kun olemme toisessa ääripäässä ja hän haluaa minun saavan lisää painoa.. Miehen ihannekoko naiselle on 38-40, mutta minä en ajatellut ihan siihen lopettaa... Joten myöhemmin varmaan päästään ihan toisenlaisiin ongelmiin.

    ReplyDelete
  3. Tästä alkaa tulla yks mun lempiblogeista, koska tää on niin totta. Kerrot asiat niin kuin ne onkin. Ite oon jotain kokoa 36-38 ja pelkään kuollakseni lihomista. Syöminen lähtee itsestä, toista voi pyytää huomauttamaan, että sano mulle, jos meinaan ostaa munkin. Kuitenkin se on oma itsekuri, joka tuottaa palkkion. Se, että pystyt ite sanoon, ettet tartte sitä munkkia. Mulle toi sun miehes asema kuulostaa vain naisen alistamiselta, mutta mitäs tällänen plikka tietää avioliitosta:)

    ReplyDelete
  4. Tiedäthän sinä, että jos syöt NOIN vähän niin sun pitää todella paljon harrastaa liikuntaa että laihdut kiinteästi! Miehellesikin tiedoksi asia ja etenkin sulle: sun on pakko jatkaa tollaisella (kamalalla!!) ruokavaliolla koko loppuikäsi tai lihot vanhoihin mittoihisi :(

    ReplyDelete
  5. Mun mies saisi kanssa olla noin hyvä tukemaan mun laihista, se vaan aina tuputtaa mulle herkkuja vaikka sanon olevani laihiksella :(

    Ja tohon FixMe:n kommenttiin, mä laihdutin aikoinaan 500-800 kcal kuurilla 8 kiloa, jotka sain pidettyä poissa kaks vuotta vaikken laihduttaessa juurikaan urheillut (en jaksanut niin vähällä energialla) ja aloin varovasti syömään lisää kun olin tavoitepainossa.

    ReplyDelete